Klantenservice > Klachtafhandeling
Klachtafhandeling
Een klacht over een product, een bestelling of dienstverlening
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door onderstaand klachtenformulier in te vullen of rechtstreeks te mailen naar info@cendic.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Een klacht over een bestelling
Heeft u een klacht over een bestelling? Zorg er in dit geval dan voor dat u bij een online bestelling de factuur bij de hand hebt.
Bij de afhandeling van klachten volgen wij de wet. Informatie over uw rechten als consument kunt u terugvinden op ConsuWijzer.nl. Op deze website van de overheid leest u ook wat u kunt doen als u niet tevreden bent over een aankoop.
Klacht melden
Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
U kunt uw klacht altijd melden via het bovenstaande klachtenformulier of door rechtstreeks te mailen naar info@cendic.nl. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het altijd mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.